Magatartási Kódex

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. (UniCredit Bank) felelős hitelezőként minden olyan kezdeményezést támogat, amelynek célja, hogy ügyfelei jól informáltan, a teljes anyagi teherviselő képességük figyelembevételével, a lehetőségeket és kockázatokat egyaránt megismerve hozhassanak felelős döntést a hitelfelvételről. Bankunk éppen ezért 2009 szeptemberében az elsők között csatlakozott a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló Magatartási kódexhez, és az abban foglaltakat magára nézve kötelezően alkalmazza.

Az UniCredit Bank célja, hogy eddigi teljes körű és korrekt ügyfél tájékoztatását kiegészítve a kódexben foglaltakkal jó alapot nyújtson ügyfeleinek megfontolt döntésükhöz.

A kódexet aláíró intézmények vállalják, hogy a kódex szabályait betartva átlátható és felelős magatartást tanúsítanak ügyfeleikkel szemben:

  • a hitelnyújtást megelőző időszakban,
  • a felvett hitelek teljes futamideje alatt,
  • és fizetési nehézségek felmerülése esetén.

Az aktualizált Magatartási Kódex szövegét itt, a róla szóló sajtóközleményt pedig itt olvashatja el. A csatlakozó pénzügyi szervezetek listáját is megtekintheti.

Telefonos ügyfélszolgálat
+36 1 325-3200